Vilkår & betingelser
Ved behandlinger

Bliver du forhindret i at møde til din aftalte behandling, og ønsker at melde afbud, beder vi dig gøre dette senest 24 timer inden påbegyndelse af behandlingstiden. 

Overholdes dette ikke, påregnes et gebyr på 50% af behandlingens oprindelige pris og der ses bort fra eventuelle rabatter. Vælger man at udeblive fra behandlingen påregnes 100% af den oprindelige pris som opkræves til omgående betaling.

Afbud skal meddeles via telefon +45 71 78 65 75 eller via e-mail på hello@beautyboosters.dk.

Ved forsinkelse fra kundens side, vurderes der om behandlingen kan udføres tilfredsstillende, eller om det er nødvendigt at finde en ny tid. Behandlingen skal dog betales uanset udfaldet grundet afsat tid.

Ved forsinkelse fra Beauty Boosters side, vurderes det ligeledes om behandlingen kan udføres tilfredsstillende. Såfremt dette ikke er muligt, tilbydes kunden en ny tid og vi forsøger at finde en passende løsning i fællesskab.​

Vi gør opmærksom på at vi ikke udfører behandlinger hvis man har nogen former for infektion, betændelser eller lignende som kan have indflydelse på resultatet eller kundens sundhed.​

Privatlivspolitik & GDPR

Medmindre andet er aftalt skriftligt, er følgende betingelser gældende for BeautyBoosters, Studiestræde 31C. 1455 København K.

Vi tager forbehold for trykfejl og stavefejl.

BeautyBoosters forbeholder os retten til løbende at ændre medlemsbetingelser, gebyrer og priser. Herunder priser for abonnenter.

Behandling af dine personoplysninger sker efter reglerne i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven. Vi behandler kun de personoplysninger som du giver os for at kunne udføre den ønskede behandling. Disse oplysninger omfatter oftest navn, adresse, E-mail, telefonnummer og betalingsoplysninger.

Formålet med ovenstående, er at sikre os at du som kunde modtager den bedst mulige service og behandling, hos BeautyBoosters. Det vil sige at vi kun behandler dine relevante personoplysninger.

De indhentede oplysninger lagres på Shopify servere med begrænset adgang. Derudover sikrer vi at dine oplysninger ikke kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller behandles i strid med GDPR. Dine oplysninger bliver slettet når vi ikke længere har behov for dem, men senest inden for 5 år.

Vi gør opmærksom på at der i visse tilfælde er behov for at dele dine personlige oplysninger med samarbejdspartnere, for at kunne udføre de ønskede behandlinger. 

Du kan til enhver tid få indsigt i hvilke dine oplysninger som vi opbevarer og behandler. Ønskes dette, bedes du kontakte os telefonisk eller pr. mail.

Cookies

Ved at benytte BeautyBoosters hjemmeside, så accepterer du vores cookiepolitik.

Denne hjemmeside bruger cookies for optimere brugeroplevelsen på hjemmesiden. Eftersom at de fleste funktioner på hjemmesiden er afhængige af brug og lagring af cookies, kan man ikke forvente at hjemmesiden fungerer optimalt, såfremt man vælger at deaktivere cookies. Vi gør opmærksom på at cookies ikke kan sprede computervirus eller lignende skadelige programmer. Ligeledes kan cookies ej heller se dine personlige oplysninger som adresse, navn eller lignende. Dog kan en cookie anvendes til at huske dig og dine oplysninger hvis du vælger at give tilladelse til dette.

 

§1. BESTILLING OG BETALING

Beautyboosters.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker webshoppen grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når webshoppen er åben og tilgængelig.

For at handle på beautyboosters.dk skal du være fyldt 16 år for at få lavet shellac og 18 år for at få lavet gelénegle og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som accepteres på hjemmesiden. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år og et gyldigt betalingskort, kan du købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i “kurven” ved produkter eller behandlinger ved booking i systemet Planway. Du kan frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af kurven og bookingsystemet, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Eventuel betaling af fragt pålægges i trin 2, hvor du skal oplyse dine personlige data. Når du er klar til at bestille, vælger du leveringsmetode, klikker på “Næste” og indtaster dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Herefter åbnes et betalingsvindue, hvor du vælger betalingsform og gennemfører betalingen. Du kan ændre indhold i indkøbskurven frem til trykker på knappen “Godkend og betal”. Herefter er din ordre gennemført og registreret.

Vi tager ikke gebyr for betaling med danske betalingskort. Beløbet for ordren hæves først på den konto, der er tilknyttet betalingsmidlet, når varen afsendes. Ved køb af behandlinger via Planway vil beløbet blive trukket inden behandlingen modtages, da det er muligt at bestille behandlinger langt ud i fremtiden og beløbet ikke kan reserveres i mere end 14 dage. Hvis du vil vente med at betale, kan du vælge "Betal senere".

Rabatkoder er personlige og må ikke deles med andre.

§2. LEVERING

Hos beautyboosters.dk tilbyder vi levering til din privatadresse eller til din arbejdsplads, ligesom du kan vælge at afhente varen på et af de angivne opsamlingssteder i dit område. Prisen herfor oplyses ved bestilling og vil fremgå af det samlede beløb, før du godkender ordren.

Vi afsender dine varer indenfor 1-3 hverdage, men der kan i perioder med stor bestillingsaktivitet forekomme forsinkelser. Bestilte produkter sendes samlet.

Hvis vi er udsolgt og tager imod forudbestillinger, bedes du forholde dig til den leveringsdato, der står på hjemmesiden og på din ordrebekræftelse. Hvis din ordre indeholder forudbestilte varer, sendes din ordre samlet når disse varer igen er på lager.

Beauty Boosters bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.

Bemærk, at Beauty Boosters ikke videregiver dine personlige oplysninger til fragtmand. Ønsker du, at varen skal stilles på din adresse, skal du selv kontakte fragtfirmaet.

Vi leverer til Danmark og resten af verden.

Uafhentede pakker: Bliver pakken sendt retur fra pakkeshoppen, kan vi opkræve de reelle udgifter til returnering, som vi bliver pålagt af fragtfirmaet. Hvis du ønsker at få tilsendt varen på ny, skal du selv betale for ny fragt ved genlevering.

§3. 14 DAGES FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du har i din ordre modtaget en vedlagt seddel der beskriver hvorledes du sender dine varer tilbage og beskriver hvor de skal sendes hen.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til hello@beautyboosters.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder vedlagt din ordre.

 Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

§3.1 FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

§4. RETURNERING

Du skal sende din ordre retur til Beauty Boosters lager uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Adressen til lageret, hvor du skal sende dine returvarer til, er:

SM Logistik, att. Sune Madsen

Houvej 164, Ulsted, DK-9370 Hals

Du har i din ordre modtaget en vedlagt seddel der beskriver hvorledes du sender dine varer tilbage og beskriver hvor de skal sendes hen.

Du skal selv betale fragten, hvis du ønsker at returnere en vare.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil Beauty Boosters' lager har modtaget den. Gem derfor postkvittering samt eventuelt track and trace nummer.

Du bærer selv risikoen for varen fra tidspunktet for varens afsendelse, til den er modtaget af Beauty Boosters' lager.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb samt en beskrivelse af, hvorfor du ønsker at fortryder dit køb.

§4.1 VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den og emballagen er medtaget, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

§5. TILBAGEBETALING

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet (hvis emballagen er beskadiget eller du har taget produktet i brug, eks. makeup eller hårprodukter), vil du ikke kunne kræve refusion.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

SM Logistik, att. Sune Madsen

Houvej 164, Ulsted, DK-9370 Hals

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

§6. REKLAMATION

Købelovens mangelsregler gælder varekøb. Når du handler hos beautyboosters.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Er pakken beskadiget ved modtagelse, bedes du nægte modtagelse og kontakte BeautyBoosters så hurtigt som muligt.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail på hello@beautyboosters.dk eller telefonisk på 71 78 65 75. Afhængigt af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Du vil som udgangspunkt modtage en returseddel på mail, som du skal printe, udfylde og vedlægge varen, når du returnerer.

 Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Hvis reklamationen ikke er berettiget, skal du selv afholde udgifterne til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse. Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering inklusiv oplysning om fragtomkostninger samt eventuelt track and trace nummer.

Såfremt Produktet fejler som følge af misbrug eller lignende eller testes fejlfrit, fremsendes faktura for reparation af produktet eller forbrugt tid. En faktura kan aldrig overstige nyværdien for produktet og skal aftales forinden reparation foretages.

Når du sender varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Du får ved henvendelse fremsendt en reklamationsseddel, som du bedes udfylde inden en reparation kan påbegyndes.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

Dataansvarlig

BeautyBoosters
Studiestræde 31C. 1455 København K.